Τσίμαρης

5

Σίδηρος και διατροφή

Προκειμένου το μωρό σας να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί σωστά.
Προκειμένου να φτιάξετε ερυθρά αιμοσφαίρια και να μην γίνετε αναιμική.

Κόκκινο κρέας (αρνί, μοσχάρι, χοιρινό, κατσίκι, κιμάς, κοτόπουλο, γαλοπούλα, καπνιστό κρέας). Να τρώτε τρεις φορές την εβδομάδα.

Σαρδέλα, ρέγγα, σολωμό. Να τρώτε μία φορά την εβδομάδα, όχι πάνω από δυο φορές την εβδομάδα.

Σκούρα Πράσινα Λαχανικά (σπανάκι, μπρόκολο, αρακάς, πράσο, λάχανο, ανοιξιάτικα χόρτα, αντίδι), Ηλιόσποροι, κολοκυθόσποροι, Ψωμί ολικής αλέσεως, Φασόλια, Ξηροί καρποί (κάσιους, αμύγδαλα, φιστίκια Αιγίνης), Αποξηραμένα Φρούτα (χουρμάδες, σύκα, βερίκοκα), Αυγά (καλομαγειρεμένα), όσπρια (φακές, ρεβίθια), Νιφάδες δημητριακών (στο πρωινό, πίτουρο).

Πρέπει να προσλαμβάνεις μεγάλη ποσότητα Βιταμίνης C στο φαγητό ή το ποτό (πορτοκαλάδα, χυμός γκρέιπφρουτ, τοματοχυμός, χυμός ακτινίδιου, πορτοκάλι, φράουλες, τομάτα ή πιπεριά).

Να ΜΗΝ πίνεις καφέ ή τσάι με τα γεύματα.

Εάν λαμβάνεις ταμπλέτες σιδήρου, να τις λαμβάνεις μαζί με πορτοκαλάδα, τοματοχυμό ή χυμό γκρέιπφρουτ. Να μη πίνεις καφέ ή τσάι.